Ticker

6/recent/ticker-posts

Kekosongan Jawatan Terkini Pemandu Lori 3 Tan 2024

 

Untuk makluman, pengambilan jawatan kosong ini terbuka kepada seluruh warganegara Malaysia. Info pengambilan ini adalah seperti yang diiklankan, Portal www.kerjayanow.com hanya menyiarkan maklumat kekosongan jawatan untuk memudahkan anda membuat permohonan.

Permohonan Jawatan Pemandu Lori 3 Tan

MAKLUMAT KERJAYA & TARIKH TUTUP:


Majikan: Majujaya agriculture & Agrikimia trading

Lokasi: Johor Bahru, Johor

Tarikh Tutup Pemohonan: 31 Jan 2024

MAKLUMAT JAWATAN KEKOSONGAN:

Jawatan kosong terkini di Majujaya agriculture & Agrikimia trading. Permohonan adalah dipelawa daripada Warganegara Malaysia yang berkelayakan untuk mengisi kekosongan jawatan seperti berikut.

1. Pemandu lori 3 Tan


SYARAT KELAYAKKAN:

1. Warganegara Malaysia

2. Berumur tidak kurang dari 18 tahun sebelum tarikh tutup permohonan

3. Mempunyai Kelayakan akademik PMR / PT3 atau Yang Setaraf yang diiktiraf setaraf dengannya oleh kerajaan.

4. Berpengetahuan am

5. Berminat untuk menambah ilmu dan kemahiran diri

6. Bertanggungjawab dan mempunyai personaliti yang menarik dan berdisiplin

RINGKASAN PENUGASAN

- Memerlukan lien memandu GDL yang sah

- Bertanggungjawab memuat dan memunggah barang

- Mematuhi peraturan jalan raya

CARA MOHON:

1. Permohonan jawatan diatas hendaklah melalui laman web rasmi MYFutureJobs https://myfuturejobs.gov.my/ atau pautan Permohonan Online yang boleh didapati melalui pautan yang telah disediakan dibawah. Untuk pemohon kali pertama, anda perlu mendaftar akaun baru terlebih dahulu.

2. Calon dikehendaki memuat naik resume yang lengkap (kelayakan akademik, pengalaman kerja, gaji semasa dan gaji yang dipohon, gambar berukuran passport serta salinan sijil-sijil berkaitan) semasa membuat permohonan.

3. Pemohon yang telah mendaftar dan memohon jawatan yang disenaraikan tidak perlu lagi memohon semula sekiranya tempoh permohonan masih sah.

4. Sebelum membuat permohonan sila pastikan anda login/register dan mengisi segala maklumat yang diminta dengan lengkap dan tepat.

5. Perlu diingatkan, hanya pemohon yang layak sahaja akan dipanggil ke temuduga. Sila lengkapkan dan kemaskini maklumat anda yang telah didaftarkan.

6. Permohonan yang tidak menerima sebarang jawapan selepas 6 bulan dari tarikh iklan ditutup hendaklah menganggap permohonan mereka tidak berjaya.

7. Klik pautan ‘’IKLAN PENUH JAWATAN KOSONG’’ di bawah, register MYFutureJobs dan cari Majujaya agriculture & Agrikimia trading untuk maklumat lanjut serta syarat dan tarikh tutup permohonan.

Semoga Berjaya!



Post a Comment

0 Comments