Ticker

6/recent/ticker-posts

Jawatan Kosong Terkini Kementerian Kesihatan Malaysia 2024

Untuk makluman, pengambilan jawatan kosong ini terbuka kepada seluruh warganegara Malaysia. Info pengambilan ini adalah seperti yang diiklankan, Portal www.kerjayanow.com hanya menyiarkan maklumat kekosongan jawatan untuk memudahkan anda membuat permohonan.

Permohonan Jawatan Kementerian Kesihatan Malaysia 2024

MAKLUMAT KERJAYA & TARIKH TUTUP:

Majikan: Kementerian Kesihatan Malaysia

Lokasi: Sarawak

Tarikh Tutup Pemohonan: 4 Januari 2024

MAKLUMAT JAWATAN KEKOSONGAN:

Jawatan kosong terkini di Kementerian Kesihatan Malaysia 2024. Permohonan adalah dipelawa daripada Warganegara Malaysia yang berkelayakan untuk mengisi kekosongan jawatan di Suruhanjaya Perkhidmatan Awam Malaysia (SPA) sebagaimana berikut.

1. Penolong Jurutera Gred JA29 (Mekanikal)



SYARAT KELAYAKKAN:

1. Warganegara Malaysia

2. Berumur tidak kurang dari 18 tahun sebelum tarikh tutup permohonan

3. Mempunyai Kelayakan akademik dengan Ijazah, Diploma, Sijil Persekolahan (SPM, STPM, “A” Level, Pra-Universiti) atau Kelayakan Professional yang diiktiraf setaraf dengannya oleh kerajaan.

4. Berpengetahuan am

5. Berminat untuk menambah ilmu dan kemahiran diri

6. Bertanggungjawab dan mempunyai personaliti yang menarik dan berdisiplin

RINGKASAN PENUGASAN

Bertanggungjawab melaksanakan penyediaan lukisan teknikal dan spesifikasi, menyemak lukisan perunding, merekod dan menyelenggara lukisan, menyediakan lukisan kerja, lukisan perunding dan menyediakan laporan serta lain-lain tugas yang berkaitan.

Bertanggungjawab mengendalikan pelaksanaan projek bagi skop kerja kejuruteraan antaranya kejuruteraan awam, mekanikal dan elektrik iaitu mengumpul maklumat untuk penyediaan reka bentuk, menyedia dan menyemak lukisan kejuruteraan, merekod inventori, mengawas tapak projek, menyelia pelaksanaan kerja pengawasan pembinaan di tapak projek, menyediakan laporan kemajuan projek, membantu kerja-kerja perundingan dan penyediaan sebut harga dan tender, menjalankan kerja penyenggaraan bangunan dan workshop, melaksanakan kerja-kerja kawalan, pengujian, penyenggaraan berkala peralatan elektrik, merancang dan menyusun aktiviti bagi mengawal selia sistem pengairan dan saliran serta menjalankan tugas-tugas yang berkaitan.

CARA MOHON:

Permohonan boleh dilakukan dengan klik pautan ‘’IKLAN PENUH JAWATAN KOSONG’’ di bawah, untuk maklumat lanjut serta syarat dan tarikh tutup permohonan.

Hanya calon yang menepati syarat-syarat kelayakan yang ditetapkan dan melepasi tapisan sahaja yang akan dimaklumkan untuk menghadiri temuduga.

Semoga Berjaya! 


Post a Comment

0 Comments