Ticker

6/recent/ticker-posts

Permohonan Jawatan Terkini Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) 2024

Untuk makluman, pengambilan jawatan kosong ini terbuka kepada seluruh warganegara Malaysia. Info pengambilan ini adalah seperti yang diiklankan, Portal www.kerjayanow.com hanya menyiarkan maklumat kekosongan jawatan untuk memudahkan anda membuat permohonan.

Permohonan Jawatan Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) 2024

MAKLUMAT KERJAYA & TARIKH TUTUP:

Majikan: Jawatan Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM)

Lokasi:  SPRM Putrajaya

Tarikh Tutup Pemohonan: 26 Januari 2024

MAKLUMAT JAWATAN KEKOSONGAN:

Jawatan kosong terkini di Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) 2024. Permohonan adalah dipelawa daripada Warganegara Malaysia yang berkelayakan untuk mengisi kekosongan jawatan Personel MySTEP di Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) sebagaimana berikut.

1. Penolong Pegawai Urusetia


SYARAT KELAYAKKAN:

1. Warganegara Malaysia

2. Berumur tidak kurang dari 18 tahun sebelum tarikh tutup permohonan

3. Mempunyai Kelayakan akademik dengan Ijazah, Diploma, Sijil Persekolahan (SPM, STPM, “A” Level, Pra-Universiti) atau Kelayakan Professional yang diiktiraf setaraf dengannya oleh kerajaan.

4. Berpengetahuan am

5. Berminat untuk menambah ilmu dan kemahiran diri

6. Bertanggungjawab dan mempunyai personaliti yang menarik dan berdisiplin

SKOP PENUGASAN

Membantu menyelaras urusan pentadbiran am, bantu menyelaras majlis-majlis rasmi organisasi dan membantu menyelaras kerja-kerja keurusetiaan.

CARA MOHON:

Permohonan boleh dilakukan dengan klik pautan ‘’IKLAN PENUH JAWATAN KOSONG’’ di bawah, untuk maklumat lanjut serta syarat dan tarikh tutup permohonan.

Hanya calon yang menepati syarat-syarat kelayakan yang ditetapkan dan melepasi tapisan sahaja yang akan dimaklumkan untuk menghadiri temuduga.

Semoga Berjaya!


Post a Comment

0 Comments