Ticker

6/recent/ticker-posts

Jawatan Kosong Terkini Majlis Amanah Rakyat (MARA) 2024


Untuk makluman, pengambilan jawatan kosong ini terbuka kepada seluruh warganegara Malaysia. Info pengambilan ini adalah seperti yang diiklankan, Portal www.kerjayanow.com hanya menyiarkan maklumat kekosongan jawatan untuk memudahkan anda membuat permohonan.

Jawatan Kosong Majlis Amanah Rakyat (MARA) 2024



MAKLUMAT KERJAYA & TARIKH TUTUP:

Majikan: Majlis Amanah Rakyat (MARA)

Lokasi: Seluruh Malaysia          

Tarikh Tutup Pemohonan: 31 Disember 2023

MAKLUMAT JAWATAN KEKOSONGAN:

Majlis Amanah Rakyat (MARA), sebuah agensi di bawah Kementerian Kemajuan Desa dan Wilayah (KKDW), mempelawa warganegara Malaysia yang memiliki ciri modal insan berilmu, berkeyakinan, berintegriti, berinovatif, berdaya kreatif, berdedikasi dan berkeperibadian cemerlang untuk mengisi kekosongan jawatan dalam pelbagai skim perkhidmatan di pusat-pusat pentadbiran MARA seluruh Malaysia. Kekosongan jawatan adalah seperti berikut:

SYARAT KELAYAKKAN:

1. Warganegara Malaysia; dan

2. Berumur tidak kurang dari 18 tahun pada tarikh tutup iklan jawatan.

3. Calon bagi lantikan jawatan 1 hingga 8 hendaklah memiliki Kepujian (sekurang-kurangnya Gred C) dalam subjek Bahasa Melayu pada peringkat Sijil Pelajaran Malaysia / Sijil Vokasional Malaysia atau kelulusan yang diiktiraf setaraf dengannya oleh Kerajaan.

4. Calon bagi lantikan jawatan 9 hingga 10 hendaklah memiliki Kepujian (sekurang-kurangnya Gred C) dalam subjek Bahasa Melayu pada peringkat Pentaksiran Tingkatan Tiga / Penilaian Menengah Rendah atau kelulusan yang diiktiraf setaraf dengannya oleh Kerajaan.

Untuk mengetahui syarat kelayakan setiap jawatan yang di tawarkan sila klik disi

CARA MOHON:

Permohonan boleh dilakukan dengan klik pautan ’IKLAN PENUH JAWATAN KOSONG’’ di bawah, untuk maklumat lanjut serta syarat dan tarikh tutup permohonan.

Hanya calon yang menepati syarat-syarat kelayakan yang ditetapkan dan melepasi tapisan sahaja yang akan dimaklumkan untuk menghadiri temuduga.

Semoga Berjaya! 


Post a Comment

0 Comments