Ticker

6/recent/ticker-posts

Seorang anggota polis sebak cekup isteri sendiri 'projek' dengan lelaki lain


Tular di media sosial hari ini satu video yang memaparkan seorang lelaki dan wanita ditangkap khalwat oleh suaminya sendiri yang merupakan anggota polis di sebuah hotel 4 bintang.

Kejadian ini bermula, apabila suaminya sendiri mulai mengesyaki isterinya (23 tahun) mempunyai hubungan dengan lelaki lain kerana sering bermain telefon bimbit dan memberi bermacam alasan ketika suaminya meminta untuk memeriksa telefon isterinya.

 

Pada hari kejadian, isterinya meminta izin suaminya untuk pulang ke kampung untuk menziarahi keluarganya. Namun begitu, suaminya sudah menjangkakan sesuatu dan berpura-pura untuk percaya dengan kata-kata istrinya. Suaminya mengizinkannya pergi pulang ke kampung dan mengekorinya dari belakang tanpa dia sedari.

 

Si suami mengekori hinggalah sampai ke sebuah hotel 4 bintang di Palembang, Sumatera Selatan. Dia dengan beberapa orang anggota Polis yang lain menyerbu bilik hotel tersebut yang disewa oleh istrinya bersama dengan seorang lelaki.

 

Namun apa yang disangkakan memang betul, luluh hati suami ketika melihat depan mata istrinya yang separuh bogel duduk di atas tilam bersama dengan lelaki lain. Hasil soal siasat ternyata lelaki tersebut merupakan anak ketua kampung (24 tahun) Kecamatan Muara Sugihan, Kabupaten Banyuasin, Sumatera Selatan.


Pihak polis juga menjumpai kesan air maani di atas tilam dan pada tisu. Rakaman video serta kesan air maani tersebut akan dijadikan sebagai bahan bukti untuk mendakwa kedua pasangan ini di mahkamah.

 

Melihat ke ruang komen di youtube, rata-rata netizen dari seberang amat menyokong tindakan polis tersebut yang menangkap sendiri isterinya yang berselingkuh.

 

“Nah gitu klo psgnya selingkuh gerebek aja lapor polis yg lg tugas jgn main hakim sendiri trus drama yg dituduh lecehnya di tembak maati trus ngaku2 dilecehin, jd ribed kasusnya. Klo ga main hakim sendiri ky gni kn lbh mudah….


psgnya di proses hukum, ceraikan, udah deh korban yg diselingkuhi bisa nikah lg cari yg lbh baik tanpa hrs ngotori tgn sendiri dan kena masalah berat yg bisa ngancurin masa dpn-nya.” – Nueber


“respek sangat dekat abang polis ni, tanpa guna kekerasan langsung utk tgkap istri dia, kalau aku kat tempat dia xtau la apa nk jadi nnt” – Ahmad

Suami penat-penat kerja cari duit untuk menafkahi isteri, namun cara penzinaan yang dibalas.

 

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda.


Post a Comment

0 Comments